1393-12-29 07:45
3754
0
12173

فیلم / بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون در ایام عید !

تیم سازنده پورنگ با طراحی ایده‌های جدید در تلاش هستند تا برنامه جذاب و پرنشاط عیدانه عمو پورنگ را برای مخاطبان خود در ایام عید در شبکه 2 سیما روی آنتن بفرستند.

به گزارش گلستان ما، داریوش فرضیایی، عمو پورنگ کودکان که شایعه ممنوع التصویر شدنش در رسانه ها منتشر شذه بود را تکذیب کرد و در پیام اینستاگرامی خود نوشت:

سلام دوستان ؛ اینروزا بر اساس شایعه ای که در فضای مجازی پیچیده اکثرا میپرسید آیا بنده ممنوع التصویر شدم ..؟ در جواب بایستی بگویم خیر بنده نه تنها ممنوع التصویر نشدم بلکه بارها از سوی سازمان پیشنهاد اجرای مجدد برنامه را نیز داشته ام ولی از انجا که گروه برنامه ساز عموپورنگ همواره به دنبال ایده جدید و ساختار متفاوت بوده اند ترجیحا تا نرسیدن به این موارد شروع کار جدید میسر نیست .. اما نبود بنده دلیلی بر سواستفاده بعضی از افراد برای ایجاد موج و التهاب در جامعه نمی‌شود؛ انها باید بدانند که عموپورنگ مختص به بچه هاست واجازه نخواهد داد به بهانه دلسوزی برای بچه ها از او بعنوان یک وسیله برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند..

در طول این سالها بارها شاهد شایعات و مطالب کذب زیادی بودم اما اگر سکوت پیشه می‌کنم نه از سر ضعف یا واهمه بوده بلکه وظیفه حرفه ای خود می‌دانم که تمام سعی و تلاشم را در جهت بهبود کیفیت برنامه ام بکار گیرم نه حاشیه های بی اساس.... لذا بنده در همین جا از همه شما کاربران فضای مجازی ؛ اصحاب رسانه ؛ جراید و خبرگزاری های محترم تقاضامندم اجازه ندهید با شایعات بی اساس و دروغ ذهنیات کودکان سرزمینمان را به بازی بگیرند تا از این طریق به منافع شخصی خود برسند. درود بر شما 

۳۳۲۸۶۳_۲۳۳

حالا قرار است این برنامه که پیش از این با نام‌های «کتابخانه عموپورنگ »، «هزار و شصت و شونزده» و «بوستان دوستان پورنگ» از شبکه دو پخش شده است. این بار قرار است در ایام نوروز با نام "عیدانه عموپورنگ" و به تهیه کنندگی مسلم آقاجان‌زاده روی انتن برود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.